Соломенский район, ул. Вадима Гетьмана, 2 (Товар на разных складах, есть и региональные. Информацию о расположении нужного товара, уточняйте), Київ, Україна
+380 (66) 019-77-78
+380 (66) 019-77-78
Доставка і оплата
Способи доставки
- Нова ПоштаМожлива оплата при отриманні або передоплата на банківський рахунок.
- СамовивізУвага! У Києві є лише частина товарів. Якщо товар розташований на регіональному складі є можливість відправити на найближче до Вас відділення Нової Пошти або оформити адресну доставку.
- Доставка кур'єром (частина товарів доставляємо кур'єром тільки по передоплаті)Здійснюється кур'єром Нової Пошти. Розрахунок доставки з тарифами "Нової Пошти". Деякі товари відправляємо до Вас на адресу тільки по передоплаті на карту, а вартість доставки оплачується кур'єру.
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаЗалишаємо за собою право попросити часткову передоплату за товар від 5 до 30% у зв'язку зі складною ситуацією в країні.
- Оплата на рахунокПісля оплати необхідно повідомити по телефону час оплати
- Безготівкова оплата на Р/Р (для ФОП та підприємств)Для замовлень на суму не менше 500 грн
- Безнал з ПДВ (мін. сума 500 грн; Доступно не для всіх товарів)За контрактом не працюємо. Рахунок на оплату надасть Вам співробітник компанії.
Гарантія:
Покупець має право на ремонт придбаного товару у встановлений термін гарантії, якщо недоліки товару не спричинені порушенням Покупця правил використання, зберігання чи транспортування товару, пошкоджень, спричинених установкою компонентів, що не відповідають технічним вимогам виробника, а також діями третіх осіб чи непереборної сили.
Не приймається до гарантійного обслуговування обладнання, яке має сліди ремонту чи розтину.
Обов'язкове наявність усіх елементів упаковки!
Не приймається до гарантійного обслуговування обладнання, яке має сліди ремонту чи розтину.
Обов'язкове наявність усіх елементів упаковки!
Якщо замовлення зроблено до 12:00, то найчастіше відправка відбувається в день замовлення! Виняток: субота, неділя та святкові дні.
Перевіряйте товар при отриманні на пошті!
- При отриманні - обов'язково перевіряйте товар!
- Якщо Ви виявили пошкодження - повідомте співробітнику Нової Пошти і складіть претензію.
- На жаль, при виявленні пошкодження поза відділення Нової Пошти, претензії не приймаються зі зрозумілих міркувань...
Пробмен і повернення товару:
- Повернення протягом 14 днів після отримання.
- Доставка товарів назад - за рахунок покупця.
- Обмін або повернення можливе товару, який НЕ БУВ РОЗКРИТИЙ і використаний!
- Виняток - товар не відповідає опису на нашому сайті.
- У разі, якщо Ви розпакували товар, але не підійшов Вам, можливий ЛИШЕ ОБМІН на такий же по вартості будь-який товар або з Вашою доплатою (якщо збережено передпродажне стан і немає слідів використання).
Відправка в інші країни:
- Відправка здійснюється цінною посилкою. Термін доставки 2-3 тижні.
- При відправленні за кордон, послуга післяплати, на жаль, відсутня.
- Оплачується вартість товару та вартість пересилки на реквізити на банківський рахунок або через платіжні системи "WebMoney" або "LigPay".